Projekto „Lietuviškas pasakojimas” vizualinis identitetas įvertintas „BalticBest” sidabru
Lietuvos kultūros instituto ir kultūros atašė Izraelyje Elenos Keidošiūtės įgyvendinto kultūros festivalio Tel Avive „Lithuanian Story“ vizualinis identitetas konkurse „BalticBest 2019“ įvertintas sidabru. Išskirtinį stilių festivaliui sukūrė studija „Godspeed Branding“ kartu su iliustruotoja Lina Vyšniauskaite. Vizualinio stiliaus koncepcija – sujungti dviejų šalių – Lietuvos ir Izraelio – skirtumus ir perteikti jų sąveiką. Tokiu būdu į vieną kūrinį susipynė skirtingų kalbų rašmenys ir iliustracijos, vaizduojančios kultūros renginių žiūrovų patiriamas emocijas.
Tai jau antras sėkmingas Lietuvos kultūros instituto ir „Godspeed Branding“ komandos drauge įgyvendintas sumanymas, įvertintas prestižiniu „BalticBest“ apdovanojimu. Primename, kad 2018 m. Instituto išleista Rimvydo Laužiko ir Antano Astrausko knyga „How the Future King of England Ate Peacock in Vilnius: the Shared Cultural, Political and Culinary History of Britain and Lithuania“ (Kaip būsimasis Anglijos karalius Vilniuje povus valgė: bendra Britanijos ir Lietuvos kultūrinė, politinė ir kulinarinė istorija) grafinio dizaino kategorijoje pelnė auksą, buvo įvertinta tarptautinio konkurso „EPICA Awards“ bronza, aukščiausiu reklamos festivalio „Adrenalinas“ apdovanojimu. 2019 m. šiai knygai skirti nacionalinio Knygos meno konkurso ir Baltijos knygos meno konkurso diplomais. Niujorko teisių mugės iliustruotų knygų dizaino konkurse „Talking Pictures: Selected Books“ ji pagerbta specialiuoju paminėjimu, nominuota prestižinio konkurso „D&AD“ geriausios knygos dizaino apdovanojimui.
2017 m. kartu su „Godspeed Branding“ studijai vadovaujančiu Dovydu Stonkumi Institutas parengė ir išleido Lietuvos ir Vokietijos kultūriniams, politiniams ir kulinariniams ryšiams skirtą R. Laužiko ir A. Astrausko knygą.
Daugiau informacijos apie festivalio vizualinį identitetą.