Lietuvos Kultūros Institutas

Logotipas ir komunikacijos gairės

Logotipas ir komunikacijos gairės

Failai parsiųsti:

Skaitmeninis logotipo ir vizualinio identiteto naudojimo gidas

Institucijų logotipų blokas 

Lietuvos sezono Prancūzijoje identitetą sukūrė studijos „Taktika“ dizaineriai Mantas Rimkus ir Nerijus Keblys.
Jis atsispiria nuo vienybės idėjos, kuri kalba apie pagrindines projekto vertybes – bendradarbiavimą, ryšį, kaimynystę, palaikymą. Neatsitiktinės ir jame naudojamos spalvos – gyvų atspalvių žalia ir mėlyna – atkeliaujančios iš gamtos, kurią puoselėja ir vertina abejose šalyse. Studija „Taktika“ pagrindiniu identiteto akcentu pasiūlė liniją kaip jungties simbolį, kuri iliustruoja ir sezono šūkį „Kitas tas pats“, sujungiant viena kitos panašumus iš naujo atrasiančias valstybes.

Vizualinis identitetas yra pirmoji Lietuvos sezono Prancūzijoje kūrybinė koprodukcija tarp dviejų šalių. Kūrybos studija „Taktika“ pasitelkė prancūzų autorių „Pizza Typefaces“ šiam ženklui sukurtą šriftą su lietuviškais simboliais.

 

Projektų rengėjai ir ženklo turėtojai ​įsiapreigoja:

  • visoje projekto vizualinėje reklaminėje ir informacinėje medžiagoje Lietuvoje ir lietuvių kalba naudoti aiškiai matomą Sezono ženklą (logotipą);
  • Visose projekto komunikacijos priemonėse ir kituose dokumentuose, kuriuose galima tai padaryti (bukletuose, kataloguose, internetinėse svetainėse) naudoti institucijų logotipų bloką: Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Lietuvos kultūros instituto, Prancūzijos Respublikos “Mariana” ir Prancūzų instituto logotipai.  
  • kai reklaminės ir (ar) informacinės medžiagos formatas, dydis ar koncepcija neleidžia užtikrinti logotipų bloko matomumo ir (ar) pažeidžiami Stiliaus vadove nurodyti reikalavimai, naudoti tik Sezono ženklą (logotipą);
  • visose projekto komunikacijos priemonėse ir kituose dokumentuose, kuriuose galima tai padaryti (bukletuose, kataloguose, internetinėse svetainėse), nurodyti tekstą, pristatantį Sezoną, kad projektas būtų suprantamas kaip Sezono programos dalis bei tekstinę nuorodą: Projektas/renginys yra Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 dalis. Sezoną organizuoja Lietuvos kultūros institutas kartu su Prancūzų institutu Paryžiuje.  (aprašymuose anglų kalba: The project/event is part of the Lithuanian Season in France 2024. The Season is organized by the Lithuanian culture Institute and the French Institute in Paris„).
  • reklaminiuose garso pranešimuose, skirtuose radijo stotims, naudoti tekstą: „Projektas/renginys yra Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024 dalis“;
  • jeigu projektas viešinamas socialiniuose tinkluose, šiuose pranešimuose kartu su pateikiama informacija nurodyti tekstą: „Projektas/renginys yra Lietuvos sezono Prancūzijoje 2024” dalis“, naudojant aktyvią nuorodą į Sezono socialinio tinklo paskyrą, Sezono grotažymes, arba nuorodą į Instituto interneto svetainę;

Projektų vykdytojai įsipareigoja suderinti logotipo naudojimą su Lietuvos kultūros institutu el. p. dovile.butnoriute@lithuanianculture.lt