Lietuvos Kultūros Institutas

Informacija lengvai suprantama kalba

Kas yra Lietuvos kultūros institutas?

Lietuvos kultūros institutas yra valstybės įstaiga. Šią įstaigą įkūrė Lietuvos Respublikos kultūros ministerija. Institutas dirba nuo 2008 metų.

Institutas pristato Lietuvos kultūrą ir profesionalų meną kitose šalyse. Institutas padeda Lietuvos menininkams ir kultūros organizacijoms dirbti užsienyje.

Institutas savo darbus planuoja pagal Kultūros ministerijos taisykles. Institutas dirba kartu su kultūros specialistais iš Lietuvos ir užsienio. Taip pat institutas bendradarbiauja su kultūros atašė. Kultūros atašė yra žmonės, kurie atstovauja Lietuvos kultūrai užsienyje.

Institutui planuoti darbus ir vertinti rezultatus padeda speciali grupė. Ši grupė vadinama Instituto taryba.

Instituto tikslas (misija)

Padėti Lietuvos ir užsienio šalių menininkams bendrauti ir dirbti kartu. Rodyti visiems, kad Lietuvos menas yra svarbus ir vertingas.

Instituto ateities siekis (vizija)

Kultūra keičia Lietuvą ir visą pasaulį į geresnę pusę.

Svarbiausios instituto vertybės

Institutas savo darbe laikosi trijų svarbių taisyklių:

  • Profesionalumas. Tai reiškia, kad darbus reikia atlikti labai gerai.

  • Atvirumas naujovėms. Tai reiškia, kad reikia nebijoti naujų idėjų.

  • Bendradarbiavimas. Tai reiškia, kad reikia dirbti kartu su kitais žmonėmis.

Ką veikia institutas?

Institutas atlieka šiuos darbus:

  • Kuria programas, kurios supažindina užsienio šalis su Lietuvos kultūra.

  • Kviečia užsienio svečius atvykti į Lietuvą. Šis darbas vadinamas Vizitų programa.

  • Duoda pinigų, kad Lietuvos rašytojų knygos būtų išverstos į kitas kalbas.

  • Padeda organizuoti kultūros atašė darbą.

  • Padeda Lietuvai dalyvauti Europos Sąjungos programoje „Kūrybiška Europa“.

  • Pataria kitiems žmonėms ir įstaigoms kultūros klausimais.

Bendradarbiavimas Europoje (Narystė EUNIC)

Lietuvos kultūros institutas priklauso dideliam Europos organizacijų tinklui EUNIC. Šis tinklas jungia 36 kultūros įstaigas iš Europos Sąjungos šalių ir Jungtinės Karalystės. Šios įstaigos kartu bendrauja ir padeda viena kitai daugelyje pasaulio šalių.