Lietuvos kultūros institutas ieško biuro administratorės ar administratoriaus

Lietuvos kultūros institutas (toliau – LKI) yra Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos įsteigta biudžetinė įstaiga, savo veikla nuosekliai stiprinanti Lietuvos kultūros vaidmenį pasaulyje. Institutas tikslingai užsienyje pristato Lietuvos kultūrą ir profesionalųjį meną, didina kultūros ir meno kūrėjų, šių sričių specialistų ir organizacijų galimybes tarptautinėje erdvėje.
Daugiau informacijos apie instituto veiklą rasite www.lithuanianculture.lt.
Darbo pobūdis:
- dokumentų valdymo sistemos priemonėmis tvarkyti LKI dokumentus;
- rengti LKI dokumentus pagal dokumentų rengimo ir įforminimo bei raštvedybos taisykles;
- rengti LKI dokumentacijos planą, kontroliuoti jo taikymą formuojant bylas ir rengti jo papildymus;
- kontroliuoti, kad visi LKI dokumentai būtų parengti ir įforminti pagal dokumentų rengimo ir įforminimo bei raštvedybos taisykles;
- užtikrinti efektyvią LKI korespondenciją, registruoja siunčiamus ir gaunamus raštus;
- bendradarbiauti su Nacionaliniu bendrųjų funkcijų centru, teikiant informaciją ir (ar) dokumentus;
- rengti dokumentus archyvavimui;
- aprūpinti LKI veiklai būtinais biuro reikmenimis ir paslaugomis;
- vykdyti viešuosius pirkimus, reikalingus pagal šį pareigybės aprašymą priskirtoms funkcijoms atlikti;
- LKI finansų patarėjui ir finansininkui teikti finansinius dokumentus, pagrindžiančius ūkinių operacijų teisėtumą ir reikalingus išankstinei finansų kontrolei vykdyti, vykdyti einamąją finansų kontrolę;
- vykdyti korupcijos prevenciją ir kontrolę, nagrinėti pranešimus dėl galimo korupcijos atvejo, kaupti, sisteminti ir analizuoti informaciją apie nustatytus korupcinius atvejus, teikti siūlymus dėl būdų ir konkrečių priemonių korupcijos prevencijai užtikrinti;
- pagal kompetenciją konsultuoti LKI darbuotojus;
- užtikrinti aiškią, savalaikę ir nuoseklią vidaus komunikaciją tarp darbuotojų bendrais įstaigos veiklos klausimais;
- teikti siūlymus LKI direktoriui dėl biuro veiklos optimizavimo.
Tikimės, kad Jūs:
- turite ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu.
- turite ne mažesnę nei 1 metų patirtį biudžetinės įstaigos administravimo srityje;
- puikiai mokate valstybinę kalbą.
- išmanote Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir teisės aktus, reglamentuojančiais biudžetinių įstaigų veiklą ir gebėti juos taikyti, savo darbe
mokate dirbti pagrindinėmis kompiuterinėms programomis ir naujomis ryšių bei kitomis organizacinės technikos priemonėmis. - mokate valdyti informaciją.
- žinote tarnybinio etiketo reikalavimus, bendravimo ir dalykinio pokalbio taisykles;
- turite komandinio darbo įgūdžių.
- gebate sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti teisės aktų ir dokumentų rengimą, korespondencijos taisykles.
Mes Jums siūlome:
- darbą miesto centre bei lanksčias nuotolinio darbo galimybes;
- atlyginimą – pareiginės algos koeficientas 1,30 (2321,02 Eur neatskaičius mokesčių);
- profesionalų ir draugišką kolektyvą;
- kvalifikacijos kėlimo kursus ir galimybę augti tarptautiniame lauke veikiančioje institucijoje.
Svarbu! Dokumentai dalyvauti konkurse pateikiami per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą, https://portalas.vtd.lt/lt/biuro-aministratorius-322;1051350.html (skelbimo nr. 105135).
Konkurso skelbime nurodytus dokumentus privaloma pateikti iki 2025-06-12 imtinai.
Kontaktinis asmuo pasiteiravimui – LKI personalo specialistė Rūta Lapinskaitė, telefono numeris: +370 63410011, E. pašto adresas: ruta.lapinskaite@lithuanianculture.lt