Lietuvos Kultūros Institutas
Kultūros naujienos

Ieškome personalo specialistės arba specialisto

Lietuvos kultūros institutas

Print

Lietuvos kultūros institutas kviečia prie draugiškos ir profesionalios komandos prisijungti Personalo specialistę (arba specialistą).  

 

Ką daro personalo specialistas ar specialistė?

Užtikrina įstaigos personalo valdymo organizavimą:

  • pagal LR galiojančius įstatymus ir kitus teisės aktus rengia įstaigos veiklos dokumentus (įsakymus, informacinius pranešimus ir kt. dokumentus dėl LKI darbuotojų ir valstybės tarnautojų (toliau kartu – darbuotojai) priėmimo, atleidimo, perkėlimo, darbo sąlygų keitimo, kasmetinių, tikslinių ir kt. atostogų, komandiruočių, materialinių pašalpų ir vienkartinių piniginių išmokų skyrimo, konkursų sudarymo ir kt.) ir su jais supažindina darbuotojus;
  • bendradarbiauja ir pagal poreikį teikia reikalingą informaciją įstaigai, centralizuotai atliekančiai personalo administravimo funkcijas, kad būtų užtikrinamas reikiamų dokumentų personalo klausimais parengimas ir sprendimų priėmimas bei informacijos į personalo valdymo sistemą STEKAS suvedimas;
  • tikrina įstaigos, centralizuotai atliekančios personalo administravimo funkcijas, parengtus dokumentų projektus bei suvestus įrašus į personalo valdymo sistemą STEKAS;
  • tvarko duomenis Valstybės tarnautojų registre ir Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje;
  • formuoja saugo ir ruošia pridavimui į archyvą darbuotojų asmens bylas, kitus su personalo apskaita ir administravimu susijusius dokumentus;
  • vykdo darbuotojų atostogų apskaitą, kontrolę, organizuoja kasmetinių atostogų grafikų sudarymą;
  • pildo darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
  • inicijuoja, analizuoja, peržiūri darbuotojų pareigybės aprašymus ir skyrių nuostatus ir teikia LKI direktoriui pasiūlymus dėl jų keitimo;
  • konsultuoja darbuotojus dėl darbo santykių bei LKI darbo tvarką reglamentuojančių norminių teisės aktų taikymo, taip pat su jų įgyvendinimu susijusių prašymų ir kitų dokumentų rengimo klausimais;
  • užtikrina tvarkomų asmens duomenų, kitos pateiktos ar prieinamos informacijos apsaugą ir konfidencialumą;
  • užtikrina, kad personalo administravimas vyktų teisės aktuose numatyta tvarka;
  • organizuoja priėmimo į pareigas konkursus, dalyvauja pretendentų atrankoje;
  • dalyvauja tyrimų dėl tarnybinių nusižengimų ir (ar) darbo pareigų netinkamo atlikimo komisijų darbe, koordinuoja tokių komisijų veiklą;
  • koordinuoja naujų darbuotojų adaptacijos procesą, mokymų ir kvalifikacijos kėlimo organizavimą arba prireikus organizuoja personalo mokymus ir kvalifikacijos kėlimą;
  • koordinuoja personalo skatinimo ir motyvacijos sistemos kūrimą ir įgyvendinimą arba prireikus kuria ir įgyvendina personalo skatinimo ir motyvacijos sistemą;
  • rengia pažymas ir kitus dokumentus, kurių reikia LKI darbuotojų asmeniniams ir socialiniams klausimams spręsti;
  • teikia personalo duomenis ataskaitoms, dalyvauja rengiant metines ir kitas veiklos, statistines ataskaitas;
  • inicijuoja ir (ar) dalyvauja darbo apmokėjimo sistemos ir kt. teisės aktų peržiūroje, teikia siūlymus;
  • nuolat tobulina savo žinias, įgūdžius ir kitas profesines savybes ir gebėjimus, kelia kvalifikaciją;
  • užtikrina sklandžią vidinę komunikaciją;
  • vykdant darbo funkcijas ar su darbo funkcijomis susijusias veiklas, vyksta į susitikimus, renginius Lietuvoje bei užsienyje;
  • vykdo kitas jam pagal kompetencijas LKI direktoriaus (-ės) pavestas užduotis.

 

Mes tikimės, kad Tu:

  • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
  • turi ne mažiau nei 1 metų darbo patirtį biudžetinių įstaigų personalo valdymo srityje;
  • puikiai moki valstybinę kalbą;
  • esi susipažinęs su LR Darbo kodeksu, Valstybės tarnybos įstatymu, LR įstatymais, LR Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbo ir valstybės tarnybos santykius, gebėti juos taikyti;
  • gebi dirbti Microsoft Office ar lygiaverčiu programų paketu, Dokumentų valdymo bendrąją informacine sistema;
  • išmanai dokumentų rengimo, raštvedybos taisykles;
  • gebi analizuoti, sisteminti ir apibendrinti informaciją bei rengti išvadas;
  • moki savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, dirbti komandoje;
  • nestokoji iniciatyvumo;
  • sieki tobulėti, esi entuziastingas (-a) ir turi humoro jausmą.

 

Mes siūlome:

  • įdomų ir dinamišką darbą pilnu etatu;
  • profesionalų ir draugišką kolektyvą;
  • kvalifikacijos kėlimo kursus;
  • darbo vietą miesto centre bei nuotolinio darbo galimybes;
  • pareiginės algos koeficientas – 1,35 (2410,29  eur. neatskaičius mokesčių).

 

Darbo pradžia — nuo 2025 m. sausio 27 d. (arba pagal susitarimą) 

Prašymus galima teiktiel. būdu per VATIS atrankos modulįiki  2024-12-19 (imtinai). Skelbimo Nr. 101236.

Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai gauti: biuro administratorė Sonata Balzarytė

Telefono numeris +370 659 93828, el. pašto adresas: info@lithuanianculture.lt

 

Lietuvos kultūros institutas yra Lietuvos Respublikos kultūros ministerijos įsteigta biudžetinė įstaiga, savo veikla nuosekliai stiprinanti Lietuvos kultūros vaidmenį pasaulyje. Institutas tikslingai užsienyje pristato Lietuvos kultūrą ir profesionalųjį meną, didina kultūros ir meno kūrėjų, šių sričių specialistų ir organizacijų galimybes tarptautinėje erdvėje.

Daugiau informacijos apie instituto veiklą rasite www.lithuanianculture.lt.